Športoviská

Najnovšie komentáre

Hodnotenie návštevníkov
 
1.4
Autor: Katarína
"Odstúpiť od zmluvy je takmer nemožné, môžte UVIESŤ AKÝKOĽVEK DÔVOD, aj tak Vam to ZAMIETNU !!! P..."
Hodnotenie návštevníkov
 
2.4
Autor: Celé zle
"Posilňovňa je vybavenosťou v poriadku dá sa odcvičiť si ale ten personál nestojí za nič ....a cel..."
Hodnotenie návštevníkov
 
5.0
Autor: Roland
"Skvelá posilka. Veľa činiek, tyčiek, kotúčov, nové stroje, 3x lavička na benchpress, 2x stojan na..."
Hodnotenie návštevníkov
 
3.8
Autor: madzo
"Pri podpise zmluvy mi bolo povedane ze sa zavazujem na rok. Nechcelo sa mi ju citat, tak teraz pl..."
Hodnotenie návštevníkov
 
1.2
Autor: Gymmaniak
"Stare stroje, nedostatok zavazia, a arogantny personal, satne otras, smradlave WC, za tie peniaze..."
 
Aerobik, fitness Bratislavský kraj Expreska, Bratislava - Staré Mesto
 

Expreska, Bratislava - Staré Mesto

Expreska, Bratislava - Staré Mesto
Expreska, Bratislava - Staré Mesto
Expreska, Bratislava - Staré Mesto
Expreska, Bratislava - Staré Mesto

V kluboch EXPRESKA sa používajú hydraulické piestové stroje, ktoré majú jedinečnú vlastnosť – umožňujú zároveň kardiovaskulárny aj silový tréning.

To znamená, že jednou skupinou svalov vyvíjate tlak a opačnou svalovou skupinou ťah. Taká intenzita cvičenia vedie k ľahkému zvýšeniu a udržaniu požadovanej tepovej frekvencie v tzv. aeróbnej zóne. Zapájaním opačných svalových skupín svoje svaly precvičujete symetricky a rovnomerne. Vďaka cvičeniu proti hydraulickému odporu sa pohybujete plynulo. Je to podobné ako cvičenie vo vode a úplne bezpečné aj pre slabšie osoby. Nie sú tu žiadne zásobníky závaží, s ktorými musíte zápasiť, ani sa o ničom nemusíte rozhodovať. V bežných posilňovniach dochádza až k 85% zranení v priebehu excentrickej kontrakcie. Pri obojsmernom cvičení nikdy ku zníženiu záťaže nedochádza. Záťaž odtláčate a priťahujete. Také cvičenie môžu bezpečne zvládnuť mnohé babičky, môže ale tiež zaistiť intenzitu a odpor náročný pre zdatné športovkyne.

Osobný tréner
Výživová kunzultácia - jedálniček ne mieru
Flowin s certifikvanou trénerkou
Zumba s certifikvanou trénerkou
Kreatívne kurzy

Ženy sa často sťažujú, že nemajú čas cvičiť. Tridsaťminútový kruhový tréning pre ženy prináša riešenie. Ide o komplexný cvičebný program, ktorý zahŕňa prvky kardiovaskulárneho aj silového cvičenia zároveň. Posilňuje svaly, spevňuje telo, zrýchľuje metabolizmus, spaľuje tuky a pomáha stratiť váhu. Počas pol hodiny sa v kruhu presúvate z jedného miesta na druhé a to po tridsiatich sekundách. Môžete prísť kedykoľvek a bez objednania. Vaša cvičenie začína vo chvíli, kedy prídete. Nastúpite na akékoľvek voľné miesto a presúvate sa v kruhu rovnakým smerom ako ostatné. To všetko pod dohľadom skúsených tréneriek.

Trend kruhového tréningu k nám prišiel z USA. V klube EXPRESKA prebieha tréning na 8 hydraulických strojoch a 8 aeróbnych medzistaniciach, ktoré sú logicky usporiadané do kruhu podľa toho, či sa precvičuje spodná alebo horná partia tela. Počas 30tich minút rovnomerne precvičíte všetky svalové skupiny. Polhodina je navyše čas, ktorý si aj veľmi zaneprázdnená žena môže dovoliť trikrát týždenne investovať do svojho zdravia a krásy.

Prečo kruhový tréning Zumba v kruhu Cenník a výhody členstva Posilňovacie stroje Vaše fitness kluby Povedali o nás Výživa Doplnky výživy Kariéra v EXPRESKE Najčastějšie otázky

najbližšia expreska

Posilňovacie stroje

V kluboch EXPRESKA sa používajú hydraulické piestové stroje, ktoré majú jedinečnú vlastnosť – umožňujú zároveň kardiovaskulárny aj silový tréning. To znamená, že jednou skupinou svalov vyvíjate tlak a opačnou svalovou skupinou ťah. Taká intenzita cvičenia vedie k ľahkému zvýšeniu a udržaniu požadovanej tepovej frekvencie v tzv. aeróbnej zóne. Zapájaním opačných svalových skupín svoje svaly precvičujete symetricky a rovnomerne. Vďaka cvičeniu proti hydraulickému odporu sa pohybujete plynulo. Je to podobné ako cvičenie vo vode a úplne bezpečné aj pre slabšie osoby. Nie sú tu žiadne zásobníky závaží, s ktorými musíte zápasiť, ani sa o ničom nemusíte rozhodovať. V bežných posilňovniach dochádza až k 85% zranení v priebehu excentrickej kontrakcie. Pri obojsmernom cvičení nikdy ku zníženiu záťaže nedochádza. Záťaž odtláčate a priťahujete. Také cvičenie môžu bezpečne zvládnuť mnohé babičky, môže ale tiež zaistiť intenzitu a odpor náročný pre zdatné športovkyne.

Ideálny kruhový tréning zahŕňa niekoľko zásadných prvkov:

Zahriatie

Správny kruhový tréning obsahuje nejakú formu úvodného zahriatia. Môže to byť napríklad len niekoľko minút behu na mieste. Skrátka čokoľvek, čím se vaša tepová frekvencia zvýši, váš dych sa zrýchli a telo zahreje.

Aeróbne cvičenie

Cieľom aeróbneho cvičenia je udržiavať vašu tepovú frekvenciu na cieľovej, tzv. aeróbnej zóne po dobu minimálne dvadsať minút. Predĺženým aeróbnym cvičením vaše telo využíva tukové zásoby, aby získalo energiu. V aeróbnej zóne nebudujete svaly, ale spaľujete tuky.

Silový tréning

Je nevyhnutný kvôli zachovaniu svalov, pokiaľ sa snažíte znížiť svoju hmotnosť. Silové cvičenie znamená, že svoje svaly precvičujete s väčšou intenzitou ako zvyčajne. Cvičenie proti odporu, ktorý je príliš malý alebo příliš slabý, nevedie k budovaniu svalu. Svaly sú pritom potrebné k tomu, aby ste mohla znížiť váhu a svoju hmotnosť si trvalo udržať. Navyše sval = tvar a vytvarovanie tela je presne to, čo chcete.

Strečing

Po silovom a aeróbnom cvičení sú vaše svaly pekne zahriate a pripravené na pretiahnutie. Strečing vám pomáha zachovať si ohybnejšie kĺby a zvyšuje rozsah pohybu. Strečing tiež zvyšuje efektívnosť silového cvičenia, zlepšuje rovnováhu a zaisťuje zdravší chrbát.

Správny priebeh kruhového tréningu vyzerá teda takto: pri vstupe do kruhu cvičte na každej stanici pomaly počas prvých troch až piatich minút. To isté urobte na konci kruhu. To Vám dovolí zahriať vaše telo a potom ho na konci cvičenia opäť skľudniť. Po zahriatí začnite na každom stroji cvičiť intenzívnejšie. Intenzitu cvičenia na obojsmernom posilňovacom stroji môžete ľahko zvýšiť a potom udržiavať v aeróbnej zóne. Pri pohybe po kruhu sa postupne dostanete na stroj posilňujúci hornú polovicu tela, cez aeróbnu medzistanicu na stroj precvičujúci spodnú časť tela atď. Silový i kardiovaskulárny tréning prebieha zároveň.

He said that rather or afterward realize that as there is buy finasteride and does not repent his behaviors buy propecia online and fairly scary.


Základné informácie

Aktivity a služby EXPRESKA fitness len pre ženy! Kruhový tréning: posilňuje svaly, spevňuje telo, zrýchľuje metabolizmus, spaľuje tuky a pomáha stratiť váhu.

https://www.facebook.com/expreska.polna


Otváracie hodiny pondelok 8:00 - 12:30, 16:00 - 21:30
utorok 8:00 - 12:30, 16:00 - 21:30
streda 8:00 - 12:30, 16:00 - 21:30
štvrtok 8:00 - 12:30, 16:00 - 21:30
piatok 8:00 - 12:30, 16:00 - 21:30
sobota 9:00 - 12:30, 16:00 - 21:00
nedeľa 9:00 - 12:30, 16:00 - 21:00

Kontakt

Adresa Poľná 17    81108 Bratislava - Bratislava
Telefón 0919 420 227
E-mail staremesto@expreska.sk
Internet http://www.expreska.sk
GPS N 48.149585   E 17.123939

Komentáre

Priemerné hodnotenie od 1 návštevníkov

Celkové hodnotenie: 
 
5.0
Podmienky:
 
5.0   (1)
Vybavenosť:
 
5.0   (1)
Prostredie:
 
5.0   (1)
Personál:
 
5.0   (1)
Cena:
 
5.0   (1)
 
HodnotenieUpozornenie: Hodnotenie pridajte len v prípade, že ste toto športovisko už navštívili. Čím viac hviezdičiek označíte, tým lepšie hodnotenie športovisko získa.
Ak chcete pridať otázku, využite odkaz na diskusné fórum v dolnej časti stránky.
Podmienky
 
Vybavenosť
 
Prostredie
 
Personál
 
Cena
 
Komentár
    Pre overenie opíšte prosím kód z obrázku naľavo.
 
 

Super fitko pre zeny

Celkové hodnotenie: 
 
5.0
Podmienky:
 
5.0
Vybavenosť:
 
5.0
Prostredie:
 
5.0
Personál:
 
5.0
Cena:
 
5.0
Bol pre vás tento komentár užitočný?
Áno Nie
Autor: Janka
08. apríl 2015
Reakcie (0)
Nahlásiť nevhodný komentár
 
Pre 2 z 2 ľudí je tento komentár užitočný

odporucam kazdej ktora nechce aby na nu muzi cumeli :)

 
 
 
>> Diskusné fórum o tomto športovisku (0 príspevkov) >>
 
 

Aerobik, fitness

Diskusia
Fotky

Šport v meste

Hlavná stránka | Vyhľadávanie | Prihlásenie | Registrácia | Pravidlá | Otázky a odpovede | Fórum | Archív | Reklama | Kontakt